Parfémové značky: DKNY

Jak je známo, New York je město, které nikdy nespí. A DKNY je parfémový dům, který zachycuje energii centra New Yorku, sofistikovanost Upper Manhattanu a jakýsi tlukot ulice.

Oblečení DKNY od Donny Karan se stalo dostupné mladým ženám od doby, kdy v 1989 měla značka debut na molu. Její vůně mají jakési vibrace atmosféry města, kde se Donna narodila a udělala si návrhářské jméno.

DKNY 

Vůně DKNY Be Delicious se dostala na scénu v roce 2004: jako „velké jablko“, plněné do lahví. A není divu, že se stala světovým trhákem. V tak výrazném, pěkně tvarovaném flakonu ve tvaru jablka, narazíte na tu nejživější harmonii vůní. Ve svém srdci má jablko, které spolu s grapefruitem a dřevnatými, květinovými tóny dodává neobvykle svěží smyslnost.

Řada Be Delicious se neustále vyvíjí a stala se „sběratelskou“ pro mnoho oddaných - a její osvěžující duch se v mnoha limitovaných edicích pozměnil. (Viděli jsme docela dost poliček v koupelně s hrdě seřazenými sadami lahví Be Delicious.)

Novinkou se v roce 2013 stala toaletní voda DKNY Be Delicous Skin. Jde o hydratační vůni s klinicky ověřeným komplexem „Apple Fusion Complex“, který poskytuje hydratační, rozjasňující a vyhlazující účinky. (A pokud víte, že vůně DKNY jsou součástí parfémového portfolia Estée Lauder, pak vám to dává dokonalý smysl.)

K vůním DKNY se v roce 2016 připojil parfém Be Tempted a šeptá se, že se také dočká svého rozšíření. V této debutové vůni se setkává černý rybíz s červeným ovocem, citronem, růžovým olejem, pomerančovým květem, pačulí, nebo například vanilkou – to vše v lesklém červeném flakonku.

Vůně DKNY: DKNY Be Delicious, voda DKNY Be Delicous Skin, Be Tempted

 

Zdroj:

The Perfume Society: Discover . Explore . Enjoy [online]. UK: Copyright Perfume Society., 2016 [cit. 2018-01-25]. Dostupné z: https://perfumesociety.org